Sunday, September 27, 2009

こんしゅうのしゅまつ

おととい、ぼくは じゅじごろ おきました。 じゅじよんじゅっぷん にほんごの じゅぎょうが ありました、 そして きんよびの ひる ねました。  きんよびの ばん、 ノートの りょで パーチイを しました。 ごぜん さんじごろ ねました。 きのう、 じゅいちじはんに おきました (はやいですね?)。 じゅにじごろ ぼくは ひるごはんを たべました。 チキンの サンドを たべました。 ろくじ、 ぼくは バイトが ありました。 そして、 いぎりすの へやで ええがを みました。 じゅにじ アパトで パーチイを しました。 ごぜん よんじごろ ピザを たべました。  きょう、 じゅにじはんに おきました。 NDHで ひるごはんを たべました そして にほんごの しゅくだいを しました。 あした ユニットテストが あります。 だから、 ぼくは いま ねます。

In the process of slaking my insufferable thirst for quality music, I am subjecting my ears to the filth that these are capable of spewing forth. As such, I've decided to take a leap of faith and leave the cave: I'm buying my first set of cans. Granted, they're not exactly an audiophile's dream, but it's the first step in a long journey. In any case, I can barely contain my excitement for Armin van Buuren's arrival in Chicago on Oct. 9th.

listening to:


7 comments:

Natalie said...

えいがを みましたか? Haha, please refer to the facebook comment I left you about へやで テレビを みましたか。 jkjk...=P

あした にほんごのテストが ありますか、ね?がんばってください! =]

ランダース said...

Persona 3 FESと Dance Dance Revolutionを しました :)
Stevenson-さんは いつも しゅうまつ パーチイを しますか?
Oh, and I don't think I answered you last time. わたしの せんこうは コンピュータこうがく です。

Kaylen Ha said...

すごいですね! I too wish you get accepted and stay there for the whole year! For me, I don't get to find out until right before summer because the app. process for fall 10' semester doesn't start until early spring...anyways, enjoy the rest of your weekend :D

Darin said...

Really? I like female vocals in metal music because it contrasts so well with growling and screaming. We're supposed to write in Japanese too so, ぼくの ノートは あかいです。ステイーブンソンさんの ノートですか。 

Hana said...

わたしは こうこう(high school)のとき、よくYMOのおんがくを ききました。Rydeenが すきです。さかもとりゅういちが だいすきです。

Unknown said...

ありがとう ございます! Lion Kingと Planet Earth すごいです。 わたしは Disneyが すきです。

Unknown said...

ほんとう? すごいです! わたしは さんじさんじゅっぷんに いきます。ヂスニは どれすきですか (favorite of them all)?

じゃあ、また!=]